تمامی اخبار مربوط به شبکه اجتماعی ساوجی ها

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)

31 فروردین ( بیستم جمادی الثانی ) ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر ( روز زن ) بر تمامی مادران عزیز مبارک باد.

بیستم جمادی الثانی هر سال، روزی پر از خاطره و معنویت است؛ خاطراتی شیرین از مادران مهربان،فرزندان با محبت و همسران با وفا ؛ این روز به یُمن ِ زاد روز بانوی نمونه اسلام، فاطمه زهرا ( سلام الله علیها) ، روز مادر نام گرفته است ؛ بانویی که گل سرسبد تمام بانوان عالم است؛ تنها زنی که پدرش معصوم ، شوهرش معصوم و خودش نیز معصوم بوده و پیامبر گرامی اسلام (ص) به او لقب " اُم ابیها "  داده است،یعنی زنی که برای پدرش همچون مادر بود.


زندگی و سیره ی حضرت زهرا( س) به قدری آموزنده و جذاب است که هر زن آزاده ای در جهان او را چونان قدیسه ای تحسین می کند؛ زنی که تولدش از دامن خدیجه کبری ، همسر پیامبر گرامی اسلام (ص) و در کانون نخستین خانواده اسلامی با نغمه های آسمانی و تسبیح قدسیان همراه شد و شب میلادش را عرشیان به بانگ تکبیر و تسبیح جشن گرفتند و خداوند لقب کوثر به او عطا کرد؛ زیرا وی سرچشمه ی تمام خوبی های جهان است.

روز زن و روز مادر نام گرفت؛"اگر روزی باید روز زن یا روز مادر باشد،چه روزی والاتر و افتخارآمیزتر از روز ولادت با سعادت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست؛زنی که افتخار خاندان وحی است و چون خورشیدی بر تارک اسلام عزیز می درخشد."

۳۱ فروردين ۹۳ ، ۰۵:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه خبری ساوجی ها

علت مسدودی چند روزه اخیر

به علت بسته شدن شبکه در چند روز اخیر که علت آن ارسال بیش از حد ایمیل های ارسالی از سوی ساوجی ها برای کاربران مبنی بر اطلاع رسانی از دیدگاه و پست ها ...
برای این که چنین مشکلی دیگر پیش نیاید لطفا از طریق تنظیمات پروفایل کاربری خود و انتخاب گزینه آگاه سازی در منوی سمت چپ .سپس تیک تمامی گزینه های بخش ایمیل را بردارید و ذخیره نمایید...

۲۵ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۵۳ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
گروه خبری ساوجی ها

پیام تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه

ایام سوگواری شهادت مظلومانه سیده بانوان بهشتی، دخت بی همتای سیدالانبیاء و خاتم المرسلین، حضرت صدیقه طاهره فاطمة زهراء(س) بر دلدادگان آن دردانه بحرآفرینش تعزیت و تسلیت باد.

آغازین روزهای سال نو و درآمیختن شمیم جانفزای بهاری با عطر دل انگیز ایام فاطمیه، می تواند فزون بخش نزول رحمت و برکات خداوندی بر مردمان این سرزمین که در دلدادگی و شیدایی خاندان پیامبر، همواره تاریخ زبانزد بوده اند، باشد.

امید است نشاط و شور بهاری عزم ما را در دنباله روی ازآن بانوی بزرگوار، دوچندان سازد، انشاالله.


۱۴ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۱۹ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
گروه خبری ساوجی ها

بازی آنلاین روباه سریع

امروز برای شما کاربران شبکه اجتماعی ساوجی ها بازی آنلاین روباه سریع را آماده کرده ام . این بازی آنلاین که بسیار زیبا می باشد می تواند ساعت ها شما را در گیر خودش کند . امیدوارم از این بازی زیبا لذت ببرید .پس به ادامه مطلب بروید و برای شروع این بازی کلیک کنید

۱۲ فروردين ۹۳ ، ۰۵:۰۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
گروه خبری ساوجی ها

اضافه شدن سامانه فروش شارژ

اضافه شدن بخش فروش کارت شارژ در شبکه اجتماعی ساوجی ها .

با افزایش خدمات الکترونیک اعم از پرداخت آنلاین و... در زندگی روزمره تصمیم بر این گرفته شد که این بخش را راه اندازی نماییم تا کاربران بهتر و با خیالی آسوده برای خرید کارت شارژ های اپراتور های موررد نظرشان اقدام نمایند.
این سامانه که روزانه در سه مرحله اقدام به قرعه کشی در بین خریداران می نماید فرصتی مناسب برای آن دسته از کاربران می باشد که می خواهند از فرصت های بخت آزمایی و قرعه کشی لذت و بهره لازم را ببرند.

آدرس ورودی فروشگاه کارت شارژ :http://sharj.savejiha.ir


۰۵ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۴۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
گروه خبری ساوجی ها